2011. február 3., csütörtök

Repülés

Ím az első poszt.

Mint azt tudjátok, különböző okok miatt a tengerentúlra utaztam. A repülőutamról nem szeretnék sokat írni, de meg kell, hogy osszak néhány képet.
Amellett, hogy ez volt az egyik legjobb utam (a Zürich-Miami közötti úton 2 ülés jutott a kijáratnál, így dupla párna és takaró is), először láttam a levegőből, milyen gigantikus kiterjedésű is az Alpok. Hatalmasakat sóhajtva próbáltam esetlen képeket készíteni a repülő üzemmódba kapcsolt telefonnal, így minőséget nem, de talán a látványt sikerül valahogy átadnom. Ja, és a fehér valami a hegycsúcsok között nem folyó vagy hó, hanem felhő:







Ezek után landolás Zürichben, ahol a kedvenc helyem a dohányzó lounge (amiből most már kettő van, az egyik pont az USA-ba tartó gépek beszállókapujánál!).
Amellett, hogy monstanra már alig maradt olyan korrekt repülőtér, ahol engedélyezik a dohányzást, itt rendkívül igényes környezetben tudod ezt megtenni. Ráadásul itt található kedvenc hologramos reklámom is (ismét telefonos mű, de a lényeg talán kihámozható):


Persze nem elhanyagolható a többi reklám és a digitális akvárium sem (ami a videó végén teve formációba rendezett buborékokat ereszt):




Végül pedig, de nem utolsó sorban az óriási belső tér, és a bizonyíték a sajnos-most-már-ex kollegák számára, hogy valóban a tőlük kapott pólóban utaztam (aki tudja, megismeri:)):


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése