2011. március 9., szerda

Szépen lassan visszarázódni

Hát igen, nagy az adósság. De lassan, részletekben behozom ezen a héten.
Első körben a kifogások.

Elmentünk ugye nászútra. Amikor visszaérkeztünk, a bevándolrási papírjaimat kellett intézni, amelynek része egy lezárt, és így a Homeland Securityhez juttatott, orvosi vizsgálat. Ehhez 4 oltást kellett megkapnom 3 nap alatt, ami egyenértékű volt egy kiütéssel. De elvileg most már minden kérelem jó úton halad. Remélem is. A Homeland Security potom 1400 dollárt kér el egy ilyen applikációért, 1000 a díj, a 'fee', 400 meg az aktázás költsége. Kb. ugyanennyi az ügyvéd, ami azért megéri, mert a személyes interjún ő is ott lesz. A doki 3 oltással 250 dollárra rúg. Egyet meg a szupermarket jellegű Wallgreens patikában kellett beadatni nekem, ez influenza volt 30 dollárért. (Nem szaroztak sokat, egy csöppnyi paraván föl van állítva a vásárlótérben, amögé bementem, 5 másodperc alatt beadták, és szélnek eresztettek)

Mikor a fenti őrület lement, gondoltam, megvárom az esküvői képeket, és majd akkor írok. De aztán kiderült, hogy ez csúszik (ma kaptam meg őket). Ezért gondoltam, feltöltöm addig a nászutas képeket.
Csakhogy... a laptopomon nulla hely maradt, ezért két napot elbaltáztam a fájlok átszervezésével, hogy a mini nászút képeit fel tudjam tölteni.

Csakhogy... meg kellett birkóznom azzal a sokkal, hogy a képeket ugyan igen, de a videók jó részét valamiért nem vette be az átjátszóprogram gyomra, én meg mindeközben kedélyesen letöröltem őket a memóriakártyáról. Ekkora hülyeséget még sosem csináltam, úgy látszik, ezt hozza az asszonylét.
Nem is fájdítom a szíveteket, azzal, hogy felsorolom, mik vesztek el (na jó, egy kicsit: napfelkelte élőben, rallizás az Everglades mocsárban rengeteg aligátorral. De vigaszt jelentsen az, hogy vannak képek.)

Ezek után az első nagy tárgyalásomra készültem pár napot. Erről még nem írtam. De a későbbiekben fogok. Dióhéjban annyit, hogy egy magyar művészeti termékkel bepróbálkozom itt, mert úgy vélem, sikere lehet, és egyelőre elég jól haladok.

Egy szónak is száz a vége, a héten darabokban megosztom Veletek a fentieket, addig is akinek van türelme, érdekeltsége, ideje, itt találja a civil ceremóniáról készült fotókat. Jó volt, laza volt, sok tanulsággal, persze az igazi azért az októberi lesz, ahol a család és a kedves magyar cimborák is itt lesznek.

Íme a link, és akkor folytköv. Utánam, olvasó! :)
https://picasaweb.google.com/bikszegi.kata/KataEddieWedding02122011?authkey=Gv1sRgCN-1rLeJmp6HNA&feat=directlink 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése